Kurzy komunikace, prezentace aj.
Každá
firma může být jen tak dobrá, jaké má své zaměstnance. Pokud
však neinvestujete čas a prostředky do rozvoje vašich lidí, tak
v podstatě nerozvíjíte ani svou firmu. Komunikace je všude
kolem nás a je základním prostředkem. Je také jedinou cestou jak
se společně na něčem shodnout a táhnout za jeden provaz. Způsob
komunikace a prezentace firmy či produktů rozhoduje o kvalitě vztahů s vašimi zákazníky a
tedy i o úspěších vaší firmy.
- Asertivita a zdravé sebeprosazení
- Komunikační dovednosti aneb jak jednat s ostatními
- Komunikační dovednosti po telefonu aneb jak zvládnout rozhovor se zákazníkem
- Kurz práce s problematickými zaměstnanci
- Práce s časem a úkoly aneb jak zvládnout to podstatné
- Prevence a zvládání stresu
- Prezentační dovednosti v praxi aneb umění přesvědčivé prezentace
- Sebeuvědomění s Enneagramem
- Základy pracovního práva pro personalisty