Workshop - práce s produkty a s obchodníky
Potkáváte se se situacemi jako:
- nevíme, jaké jsou prodejní priority
- nevíme, jak najít nová odbytiště
- zasekli jsme se v obchodě / prodeji
- obchod se nikam neposouvá
Pokud ano, tak na základě zkušeností našich zákazníků jsme vytvořili workshop, které tyto situace reflektuje. Na základě workshopu věci pojmenujete a výstupem pak bude plán, kdy budete sami vědět, na co se zaměřit a s čím pracovat.
Agenda:
- Prezentace společnosti
- Prioritizace v prodeji produktů – na koho a s čím se zaměřit
- Chytlavá a zajímavá prezentace produktů s konkrétním zacílením
- SWOT analýza
- Segmentace zákazníků a na ně navázání preferovaných produktů
- Prioritizace produktů a pojmenování jejich silných stránek – jak je skvěle prodat
- Hledání nových trhů – použití metody 4C a jaké jsou možnosti
- Práce s úspěšnými i neúspěšnými obchodními případy
- Vytvoření systému podle systému SMART tak, abyste se měli hned o co opřít
Rozsah: 1 - 2 dny