Manažerské dovednosti aneb jak na roli manažera
Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy zodpovídá za chod dané organizace. Aby se člověk stal manažerem, musí mít příslušné znalosti a dovednosti. Tuto funkci může vykonávat jen určitý okruh lidí. Ne každý má v sobě přirozenou autoritu a dovednost vést ostatní.
Zvládnout svou roli manažera není vůbec jednoduché, o to víc pokud se s touto svojí novou rolí teprve seznamujete. Každý, kdo se stává manažerem a chce dobře spolupracovat se svým týmem, by se měl seznámit s oblastmi manažerské práce. Prohloubit své znalosti a dovednosti, setkat se s ostatními kolegy a vyměnit si své poznatky a zkušenosti. Tento kurz pomůže manažerům k poznání své role, seznámení se s manažerskou prací a sebe motivací.
Agenda:
- Osobnost manažera
- Manažer a jeho role ve společnosti
- Situační vedení a optimalizace vlastního stylu
- Efektivní způsoby vedení lidí
- Co je to motivace a její vztah k výkonnosti?
- Jak co nejlépe motivovat své kolegy a tým?
- Hodnocení lidí
- Kontrola a supervize procesů
- Modelové situace z manažerské práce
Rozsah: 2 dny