Manažerské dovednosti - práce se zaměstnanci na dálku (online)
Máte pobočky a na nich lidi? Nemáte možnost se s lidmi na pobočkách 
vidět a přitom je vhodné, aby byli odpovědní měli stále nasazení. Zajímá
 vás rozdíl v přístupu vedení lidí přímo a na dálku? Pak vám ukážeme 
možnosti a hlavně základní doporučení, které je dobré dodržovat.
Agenda
- Boss vs. leader
- Standardní leadership
- Rozdíly mezi standardním a vzdáleným vedením lidí
- Jaké jsou vhodné nástroje pro lokální tým
- Správná komunikace se vzdáleným týmem- Řízení lidí motivací, podporou, důvěrou a nikoliv mikromanagementem – lidé odcházejí od manažera a nikoliv z firmy
 - Zásadní jsou výstupy práce a nikoliv cesta k nim!!!
 - Zapomeňte na přílišnou komunikaci, veďte dialog místo denního úkolování
 - Lidi potřebují informace
 - Sdílejte zkušenost v týmu i mezi týmy
 
- Motivace a její aspekty
- Práce s lidmi ve vzdálených týmech
- Co dělat nebo nedělat, když odpovídáte za vzdálený tým
