Manažerské dovednosti - práce se zaměstnanci na dálku (online)
Máte pobočky a na nich lidi? Nemáte možnost se s lidmi na pobočkách
vidět a přitom je vhodné, aby byli odpovědní měli stále nasazení. Zajímá
vás rozdíl v přístupu vedení lidí přímo a na dálku? Pak vám ukážeme
možnosti a hlavně základní doporučení, které je dobré dodržovat.
Agenda
- Boss vs. leader
- Standardní leadership
- Rozdíly mezi standardním a vzdáleným vedením lidí
- Jaké jsou vhodné nástroje pro lokální tým
- Správná komunikace se vzdáleným týmem
- Řízení lidí motivací, podporou, důvěrou a nikoliv mikromanagementem – lidé odcházejí od manažera a nikoliv z firmy
- Zásadní jsou výstupy práce a nikoliv cesta k nim!!!
- Zapomeňte na přílišnou komunikaci, veďte dialog místo denního úkolování
- Lidi potřebují informace
- Sdílejte zkušenost v týmu i mezi týmy
- Motivace a její aspekty
- Práce s lidmi ve vzdálených týmech
- Co dělat nebo nedělat, když odpovídáte za vzdálený tým