Zpětná vazba od zákazníka - via-libertatis.cz 


Zpětná vazba od zákazníka

16.08.2021

Zpětná vazba je nesmírně důležitý prvek. V roce 2017 jsem dělal poradce při nastavení provizního systému, nastavení obchodního týmu a věcí týkajících se tématu. Řešil jsem nejen procesní věci, ale i lidskou stránku. A tak jsem se dostal do diskuse s jednou zaměstnankyní, která zde s přestávkou mateřské dělala velmi dlouho. Ona sama byla nespokojená s prací a platilo to i opačně. Tak to totiž dopadá, pokud se s lidmi málo, nebo vůbec nekomunikuje.

Navrhnul jsem 2 řešení. První odejít a najít si něco, s čím bude ona v pohodě. Druhou možností pak bylo sednout si se šéfem a majitelem firmy zároveň a pobavit se o možnostech. Já už nebyl přítomen následné situaci, protože přišel nový obchodní ředitel.

A minulý týden na dovolené jsem přijal hovor od neznámého čísla. A byla to právě ta osoba, se kterou jsem tuto situaci řešil. Velmi mne potěšilo, že se mi ozvala. A nejvíc mne potěšilo, jakou jsem dostal zpětnou vazbu. Prý jsem v ní zažehnul vnitřní oheň, vnitřní chuť do dalšího rozvoje, motivoval jsem ji k tomu, aby na sobě dál pracovala. A navíc byl můj přístup chápavý a lidský. Skutečně skvělá zpětná vazba.

Dozvěděl jsem se i o jejích velkých problémech, které zde nebudu rozebírat. Každopádně Martině gratuluji k ohromnému posunu dál, k odvaze čelit svým stínům a schopnosti to zvládat i přes to, že prochází opravdu těžkým a složitým obdobím.  Velmi mne potěšilo, jak ji pozitivně nabil i samotný telefonát. A já si opět uvědomil, že to je důvod, proč dělám to, co dělám. Měl jsem radost z toho, že má práce má smysl a dělám ji dobře.

Dělám nejen koučink, ale i školení. Nyní aktuálně mám vypsané 2 garantované on-line termíny:
25.8. Práce s časem a prioritami
31.8. Obchodní dovednosti - základy