Navyšování prodeje aneb jak získat ještě více
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto svojí pozornost na zákazníky, které již máte a kteří mají pozitivní zkušenosti s vašimi produkty a službami. Co vše vám přinese aktivní práce se stávající databází klientů? Jak o ně dále pečovat, prohlubovat s nimi vztah a současně zvyšovat výnosnost každého klienta?
Agenda:
- Co vše nám pomůže navýšit prodej u stávajících zákazníků?
- Rozdíly mezi termíny cross-seling a up-seling
- Práce s klíčovými zákazníky
- Identifikace správných lidí a rolí
- Jak se zorientovat ve struktuře organizace?
- Kde můžu hledat další potenciál?
- Jak se dostat k dalším příležitostem?
- Praktický nácvik a modelové situace
Rozsah: 1 den
Určeno: všem na obchodních pozicích, primárně Key Account Managerům