Jak správně přistupovat k obchodu (on-line)
Obchod. Zdá se, že je to jednoduchá lidská aktivita, kterou vykonávají lidé už po tisíce let. Jenže dnešní doba mění požadavky na firmy tak rychle, že často začínají u zákazníků a zapomenou na pilíře. Ty jsou potřebné proto, aby vše fungovalo, měli jste správná data a díky nim dělali správná rozhodnutí. Pojďme se na to podívat od podlahy a vše pojmenovat.
Agenda:
- Čím je třeba začít
- Obchodník a jeho role ve společnosti, rozdělení obchodních pozic
- Rozdělení obchodních rolí
- Specifika role obchodníka a jak je vyřešit z pohledu vedení i samotného obchodníka
- Rozdělení obchodních rolí
- Znám přidanou hodnotu firmy a přidanou hodnotu toho, co prodávám?
- Prodej užitku a potřeb zákazníků a nikoliv výrobků a služeb.
- Oslovování nových zákazníků – tipy a triky.
- Jak si udržet stávající zákazníky.
- Práce s časem a stanovení priorit.
- Jak si udržet radost z práce a být dlouhodobě úspěšný?
- Shrnutí